Panoramica

Palautus- ja palautuskäytäntömme on voimassa 14 päivää. Jos ostoksestasi on kulunut 14 päivää, emme voi tarjota täyttä hyvitystä tai vaihtoa.

Palauttaaksesi tuotteen tulee olla käyttämätön ja samassa kunnossa kuin se vastaanotettiin. Sen tulee olla myös alkuperäisessä pakkauksessa.

Erilaisia ​​tavaroita ei voi palauttaa. Helposti pilaantuvia tuotteita, kuten ruokaa ja tuoreita tryffeleitä, ei voida hyvittää.

Palautusta varten tarvitaan valokuva vahingoittuneesta tuotteesta.

korvaus

Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa ilmoitamme, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Ilmoitamme sinulle myös, jos hyvityksesi on hyväksytty tai evätty.

Jos se hyväksytään, hyvityksesi käsitellään ja hyvitys lisätään automaattisesti luottokorttiisi tai alkuperäiseen maksutapaasi muutaman päivän kuluessa.

Myöhästyneet tai puuttuvat palautukset

Jos et vieläkään ole saanut hyvitystäsi, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen.

Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöösi: voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin hyvitys lähetetään virallisesti.

Ota sitten yhteyttä pankkiisi. Käsittelyyn kuluu usein jonkin verran aikaa ennen kuin hyvitys lähetetään.

Jos olet tehnyt kaiken tämän etkä ole vielä saanut hyvitystäsi, ota meihin yhteyttä osoitteessa info@luxureat.com.

Myytävät kohteet

Alennustuotteet hyvitetään myyntihinnalla.

Vaihdot

Vaihdamme tuotteet vain, jos ne ovat viallisia tai vaurioituneet. Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen samantyyppiseen, lähetä sähköpostia info@luxureat.com ja lähetä tuote osoitteeseen: TrufflEat SRL, Via Muzio Clementi 11 A, 00193 Rooma, Italia.

Palautusten toimitus

Palauttaaksesi tuotteen, sinun tulee lähettää se osoitteeseen: TrufflEat SRL, Via Muzio Clementi 11 A, 00193 Rooma, Italia.

Tuotteen palautuksen toimituskulut ovat käyttäjän vastuulla. Toimituskuluja ei palauteta. Jos palautus saadaan, palautuksesta vähennetään palautuksen postimaksu.

Korvaavan tuotteen vastaanottamiseen kuluva aika voi vaihdella asuinpaikastasi riippuen.

Jos palautat kalliimpia tuotteita, suosittelemme, että käytät jäljitettävää toimituspalvelua tai ostat toimitusvakuutuksen. Emme takaa, että saat palautetun tuotteen.

Tarvitsetko apua?

Ota yhteyttä osoitteessa info@luxureat.com hyvityksiä ja palautuksia koskeviin kysymyksiin.