ensimmäiset annokset tryffeleillä truffleat

LuxurEat: italialaista huippuosaamista maailmassa

Ura yksityispankkialalla ennen kuin siirryt laadukkaaseen italialaiseen ruokaan. Roberto Ugolini25 Aasiassa vietetyn vuoden jälkeen palaa Roomaan tarkan projektin kanssa: tuoda italialainen huippuosaamisen koko maailman saataville luettelolla innovatiivisia gourmet-ehdotuksia.

Ugolini, brändi, joka on synonyymi huippuosaamiselle maailman gastronomiassa…

Made in Italy on DNA:mme. Se tekee meistä ylpeitä maailmassa.

Roberto Ugolini

Aloitin 14 vuotta sitten tuomalla Made in Italyn Aasiaan, ja kun puhun Made in Italysta ruoan ja viinin yhteydessä, tarkoitan toimintaa, joka keskittyy laatuun, erinomaisuuteen, arvoihin ja makuihin.

Valitettavasti ulkomaille lähtiessä monet puhuvat italialaisuudesta, mutta ammattitaito on eri asia. Aasian kokemukselle oli ominaista kasvun ja suuren tyytyväisyyden hetket Covidin saapumiseen asti, hetki, joka väistämättä katkaisi tämän trendin ja johti minut "uudelleen ajattelemaan" Italiaa. Luonteeni on aina saanut minut ajattelemaan, että negatiiviset jaksot toimivat virikkeenä uusien ideoiden synnyttämiseen ja tässäkin tapauksessa näin kävi. Niinpä muutin näkökulmaani ja loin brändin, jonka tavoitteena on ajatella, suunnitella ja tuottaa Italiassa myytäväksi myös ulkomaille, kiitos poikkieni Giorgion ja Williamin yhteistyön, jotka ovat jo mukana ja toimivat eri markkinoilla eri puolilla maailmaa. Puhumme tuotannosta, joka perustuu hienostuneisuuteen, ikivanhojen makujen, ruokamme arvojen ja alkuperämme uudelleenlöytämiseen, lisäämällä siihen luovuuden ripaus, joka pystyy tuomaan lisää vetovoimaa jo itsessään arvokkaalle raaka-aineelle. . "Ugolini” on uusi brändimme, helppokäyttöinen nimi, joka koetaan nyt kuluttajalle laadun ja kumppaneillemme luotettavuuden synonyyminä.

Monta vuotta ulkomailla, mutta italialainen sielu aina etualalla.

Olen täysin samaa mieltä tästä lausunnosta. Ei ole yllättävää, että 25 vuotta poissa kaupungistani oleminen ei ole saanut minua menettämään vahvaa roomalaista aksenttiani. Olen erittäin ylpeä siitä, että en ole koskaan antanut kuluttajan saada minut unohtamaan alkuperääni tai muuttamaan liiketoimintakonseptia. Pysyin ytimeen asti italialaisena, ylpeänä siitä, että olin ensimmäinen, joka toi "pinsa romanan" Aasiaan, sekä siitä, että sain asiakkaat ymmärtämään sanan "tryffeli" merkityksen, sana, joka siihen asti ehdotti jotain samanlaista kuin peruna. Nykyään 15 yritystä tuo tryffeleitä Aasiaan, mutta antaakseen arvovaltaa tälle tuotteelle ja yritykselle kaupunkilainen, yksi Italian huippuosaajista, oli allekirjoittanut. Ja suurella ylpeydellä.

Millä hankkeilla nyt takaisin Italiaan?

Nykyään olen vähemmän nuori kuin 25 vuotta sitten ja aion jäädä kotimaahani hyödyntäen kaikkia näiden 25 vuoden aikana saatuja kokemuksia. Kaikki tuotteemme on nyt sijoitettu yhden LuxurEat-brändin alle, juureen, joka ilmaisee selkeästi tavoitteen saattaa huippuosaamisemme koko maailman saataville, ennen kaikkea tryffelit ja kaviaari, myös siksi, että kaikki eivät tiedä, että Italia on maailman toiseksi suurin kaviaarin tuottaja. Gourmet-ehdotuksista koostuva luettelo, joka osoittaa innovatiivisuuttamme. Voin nyt ilmoittaa innovatiivisten tuotteiden, kuten kaviaariöljyn ja suolan, tulevasta julkaisusta, jotka ovat todellinen uutuus gourmet-maailmalle, ja lisäksi tuotteet, jotka saavat Slow Food -sertifioinnin, ja viimeisenä mutta ei vähäisimpänä, tulevan tuoteluettelon, joka on omistettu kokonaan tuotteille. Puhdas.

Roberto, mitä on Made in Italy sinulle?

Se on meidän DNA:mme. Se tekee meistä ylpeitä maailmassa. Pieni maa, jota ulkomailla pidetään suurena. Usein ulkomailla enemmän kuin kotimaassamme. Made in Italy, varsinkin elintarvikealalla, on innovaatio ja nerokkuus, kaksi tekijää, jotka löytävät parhaan ilmauksensa jatkuvassa etsinnässä muuttaa jo erinomaisia ​​tuotteita entistä paremmiksi tuotteiksi.

Haastattelu tehty varten Ainutlaatuinen lehti

Samanlaisia ​​kohteita